Як "воюють" раойне ЗМІ у Швеції?

Eskilstuna-Kuriren – типова гра партизана

Партизанами на ринку ЗМІ можна назвати ті газети, які протягом багатьох років не були першими, а при зручному моменті вони провели якісну стратегію нападу.

З самого початку «Eskilstuna-Kuriren» вважалася другою газетою в районі після «Folken». Але одного разу керівництво «Folken» вирішило, що їм потрібно не тільки бути першими в районі, а й завоювати лідерство в області. Він почали відкривати свої редакції в інших містах, тим самим зробивши найбільшу помилку, яку не вдалося виправити. Робоча сила стали розпорошуватися, тим самим зробив якість газети низьким.

«Eskilstuna-Kuriren» як досвідчений конкурент стежила за маркетинговими ходами свого конкурента, і як тільки побачила, що «Folken» почав завоювати землі почалася атака по завоюванню районного ринку. Була проведена відмінна рекламна компанія, яка чітко дала зрозуміти людям якусь газету варто читати і де вони будуть знаходити якісні новини і.

Поки «Eskilstuna-Kuriren» завойовувала аудиторію у «Folken» справи йшли не дуже добре. Керівництво намагалося всіляко стимулювати роботу редакції, утримати кількість тиражу, але у них це не виходило. Довелося закрити редакції в інших містах, скоротити редакцію і найстрашніше – це продати газету своєму конкуренту.

Після покупки керівництвом «Eskilstuna-Kuriren» було вирішено, що не варто закривати свого конкурента. Це був ще один правильний маркетинговий хід. Тим самим вони створили живий конкуренцію на ринку, а газета «Folken» змогла отримувати державні дотації.

Купівля конкурента – це не єдине маркетингове рішення, яке принесло успіх «Eskilstuna-Kuriren». Щоб завоювати область керівництво купило інші газети в районах, але при це залишивши там керівництво і не змінивши назву газети. Змінювалося тільки модель подачі новин.

Щоб зменшити свої витрати керівництво «Eskilstuna-Kuriren» купило власність під редакцію, друкарню і поштову службу. Тим самим вони змогли не тільки випускати газети без посередників, а й стабілізувати своє становище в економічному плані. Правда, такий маркетинговий хід хороший, якщо за душею є ще й план на випадок кризи. Інакше, маючи 100 відсотків своїх акцій, вони не зможуть отримати з них прибуток. Ніхто не захоче купувати збиткове підприємство. Але як сказав Алекс Воронов, політичний редактор і коментатор «Eskilstuna-Kuriren», що за час існування фонд, якому належать всі газети зміг накопичити достатньо багато грошей, щоб мати можливість у майбутньому залишатися на плаву. А при необхідності можна зменшити штат або скоротити число друкованих аркушів. А в найважчий період, якщо такий настане, можна впритул зайнятися сайтом, який вже став приносити прибуток.

«Folken» – помилковий маркетинг в ЗМІ.

Розпорошивши свої сили газета «Folken» тепер стала працювати на залишилися 5000000 передплатників. При цьому вони роблять якісне спортивне додаток, яке могло б зацікавити молодь, а не основну читацьку групу в 70-80 років. Саме за молоде покоління зараз борються ЗМІ, але має в минулому досить багато помилок, їх вже зараз можна виправляти.

Якщо при виході на інший ринок «Folken» не змогла втриматися на плаву, оскільки її газета стала не такою якісною, то тепер отримуючи державні дотації і маючи можливість підняти тираж «Folken» не прагне цього зробити. Адже її додаток про спорт практично нікому не видно, крім передплатників, а будь в газеті ще вкладиш для молоді, і в місцях розповсюдження була дана рекламна інформація. Наприклад, це може бути, звичайний рекламний анонс, яким керується «Expressen» вони змогли б показати молодому поколінню, що окрім цікавлять їх тим, газета приділяє більше всіх місця для спортивних подій. За статистикою велика частина підлітків та молоді захоплюються спортом, читають результати і дивитися фотографії. Саме їх бажання і повинно задовольнять «Folken». Вона повинна зайняти іншу нішу на ринку, в той час як «Eskilstuna-Kuriren» буде головним постачальником новинний та аналітичної інформації на ринок.

Адже даючи читачеві одну й тугіше інформацію, але тільки з інших боків, варто розуміти наскільки буде виграшною сила бренду. «Eskilstuna-Kuriren» – це і є бренд, який багато виписують, тому що там якісні новини і. Тому редакції «Folken» варто змиритися з цим і знайти ту нішу, яку вони змогли б окупувати і розвивати. Однією з таких спрямувань може бути молодіжна і спортивна тематики.

Оригiнал читайте here.

Також цiкаво

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five × one =