applepages.kz/ru/view_element.php?id=23138 Як вибрати подарунки клієнтам і партнерам по бізнесу

Наближається Новий Рік – свято, коли прийнято дарувати подарунки всім. Ваші партнери по бізнесу та Ваші клієнти – не виняток. Як вибрати подарунок, який справить приємне враження і нагадуватиме про вашу компанію протягом усього року?

Почнемо з клієнтів. Без них Ваша компанія припинила б своє існування.

Отже, існує два типи клієнтів: реальні та потенційні.

Реальні клієнти – це ті, які щось вже у Вас набували, набувають і, швидше за все, будуть купувати. Однак щоб їх інтерес до Вашої компанії не згас, його постійно потрібно підігрівати.

Можна провести різні новорічні акції з призами, подарунками, і знижками – це все дуже корисно. Але тут відсутній людський фактор – такі акції адресовані всім, а не кожній конкретній людині. Так що вони скоріше спрямовані на загальну масу клієнтів.

З цієї загальної маси необхідно виділити клієнтів, які, нехай і не приносять Вам великого доходу, але яких втрачати не хотілося б. Таким клієнтам прийнято дарувати недорогу сувенірну продукцію з логотипом Вашої компанії. Це може бути що завгодно: приладдя для письма (ручки, олівці, маркери), запальнички, футболки, антистреси, брелоки. Гарним подарунком буде календар – річ необхідна всім. Він то вже точно не загубиться в письмовому столі клієнта. Головне – показати людині, що цей подарунок був адресований саме йому, що його виділили із загальної юрби.

З усіх клієнтів, у свою чергу, необхідно виділити ключових клієнтів – тих, завдяки яким існує Ваш бізнес, які постійно приносять Вам певну частину доходу. До таких клієнтів потрібно проявляти підвищену увагу, щоб не втратити їх. В якості подарунка кепочки і келишки будуть в такому випадку виглядати не серйозно. Таким клієнтам підійдуть такі подарунки як хороші дорогі щоденники (природно з логотипом вашої компанії), візитниці, парасолі, флешки, ручки (але не дешеві пластмасові, а фірмові дорогі у футлярі), годинник, метеостанції (до речі, один із найпопулярніших подарунків останнім час).

Але не варто забувати і про тих потенційних клієнтів, які могли б стати реальними. Як правило, це люди, з якими у вас вже були якісь переговори (нехай навіть телефонні) і ті, які колись були Вашими клієнтами. Нехай, Ви більше ніж на 90% упевнені, що багато з них, швидше за все, не стануть Вашими клієнтами, але проявити увагу потрібно. Немає необхідності витрачати багато грошей, досить просто відправити новорічну листівку (бажано адресовивая її конкретній особі). Можна разом з листівкою вкласти у конверт невеликий календарик з логотипом Вашої компанії. Хто знає, може саме такий прояв уваги і приверне до Вас нових клієнтів.

Не можна залишити без уваги Ваших партнерів. Я маю на увазі не тих, з ким Ви безпосередньо працюєте в одній компанії, а керівників тих компаній, без яких Ваш бізнес неможливо було б побудувати – це Ваші дистриб’ютори, постачальники, дилери.

Тут вже на подарунки доведеться витратитися. Можна піднести традиційні новорічні подарунки – набори з дорогих цукерок, алкоголю. Однак якщо вважаєте це примітивним і хочете, щоб Ваш подарунок не виглядав так само як сотні інших, то доведеться проявити фантазію.

Отже, якщо Ви знаєте про захоплення людини, якій збираєтеся дарувати подарунок, то вибір цього самого подарунка – справа проста. Любить природу – даруєте набір для пікніка, любить зірки – телескоп, азартний гравець – даруєте міні-казино, любить грати в шахи – подаруйте ексклюзивні різьблені шахи. Такі подарунки не залишать Ваших партнерів байдужими.

Якщо ж про захоплення людини Вам нічого не відомо, то даруєте універсальні подарунки: шкатулки, статуетки, мармурові сувеніри, настільні канцелярські набори зі шкіри або дерева. Непогано буде, якщо на такі подарунки завдадуть логотип Вашої компанії – так він буде нагадувати про Вас багато-багато років.

Якщо подарунки клієнтам Ви можете відправити кур’єром або поштою, то подарунки партнерам краще вручати при особистій зустрічі. Адже, як відомо, велика частина бізнесу будується на особистих відносинах.

Пам’ятайте, при виборі подарунків і сувенірів головне – увага. а не те, скільки ви грошей витрачаєте на них. Навіть якщо Ваша компанія переживає не найкращий період, все одно краще постаратися і знайти гроші на подарунки та сувеніри. Нехай це будуть всього лише ручки, нехай вони будуть найдешевшими, але ваші клієнти відзначать те, що Ви про них не забуваєте. Це дуже важливо.

Можливо Ви шукали:

Оригiнал читайте here.

Також цiкаво

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × 5 =