У латинського компресія перекладається як стиск. Автовласники знають про те, що компресія в циліндрах являє собою тиск, який утворено по закінченні такту стиснення. Завдяки перевірці компресії в циліндрах можна проводити діагностику стану двигуна, при цьому не розбираючи його.

Для любителя або повного дилетанта цифра, яка означає тиск в циліндрі, не скаже ні про що. Однак досвідчений майстер, вимірявши цей показник, зуміє встановити рівень зносу і несправності елементів механізму клапанів, а також шатунно-поршневої групи того чи іншого мотора.

Як перевіряють компресію в циліндрах двигуна самостійно

Виконувати перевірку компресію в циліндрах потрібно у випадку, коли потужність силового агрегату автомобіля падає, коли здійснювався ремонт блоку циліндрів або ГБЦ. При зниженні потужності, перевіряти компресію в циліндрах дійсно необхідно, а в іншому випадку, таку процедуру проводять більше для контролю.

Чим перевіряється компресія в циліндрах

Щоб виконати вказану процедуру з урахуванням того, що ви не власник СТО, буде потрібно компрессометр. Варто відзначити, що новітні моделі компрессометр відповідають усім вимогам сучасності. У комплекті також є особливі перехідники-адаптери, що дають можливість перевірити компресії в циліндрах всіх моторів, які встановлені на авто самих різних марок.

У цей ситуації компрессографи з мотортестером навряд чи будуть потрібні, оскільки вони використовуються лише в автосервісних майстерень.

Крім того, необхідно завжди тримати під рукою керівництво по типу двигуна, де є вказівки стандартних характеристик розміру компресії.

У циліндрах майже кожного авто порядок з правилами перевірки компресії в режимі ручному один від одного не відрізняються нічим. Перевіряти компресії в циліндрах потрібно на прогрітому моторі. Подачу в палива у двигун заздалегідь відключають за допомогою відключення бензонасоса і форсунок. Потім вивертаємо всі свічки, це відрізняє від горе-майстрів, які роблять це вибірковим способом. Наявність справного стартера і зарядженого акумулятора – це обов’язкова умова для здійснення перевірки. Компресію перевіряють при відкритій чи закритій заслінках дроселя. При цьому будь-який спосіб допомагає дізнатися стан двигуна. При заслінці відкритої визначають прогар клапана або поршня з задирами на поверхні циліндрів і закоксовуванням кілець.

Коли компресія перевіряється при закритій заслінці, тоді зміни в рівні компресії говорять про те, що зависає клапан, з’являються тріщини в стінках камери згоряння, з причини чого відбувається порушення її герметичності, або прогорає прокладка ГБЦ. Потрібно перевірити почергово тиск в циліндрі силового агрегату шляхом провертання коленвала стартером, поки не перестане збільшуватися тиск. Записуємо показання, після чого робимо скидання, продовжуючи таку ж перевірку кожного циліндра.

Причому не варто забувати, що повинна цікавити не величина на компресії, а тільки різниця в показаннях для різних циліндрів, і розрахувати несправність в конкретному циліндрі швидше допомагає саме даний спосіб. Коли в якомусь циліндрі мотора виявлено знижений тиск, даний факт, швидше за все, говорить про те, що прогоріли поршневі кільця або у клапана з’явилася неплотная посадка в сідлах. Однак, що б саме ні виявила перевірка, доведеться в будь-якому випадку закатати рукава і відразу почати ремонт двигуна.

Поділиться новиною:

Посилання для сайтів:

Оригiнал читайте here.

Також цiкаво

Share →

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eighteen + twenty =